Tuesday, August 23, 2011

Edisi Update Sebelum Raya Pastu Tunggu Masuk Keje Plak Baru Update

Hi lovelies :)

I have a new hobby. Stalking. Fb, blog, google u name it. 
Who I choose to stalk?? Well, that's a secret if not, they won't call it stalking rite? Hehe.

Just some updates (like anyone care) :

1. DID NOT buy baju raya yet. Arghhhhhhhh!!!!! I have surveyed these awesome + cute polka dot cotton baju kurung, but yesterday when I pay another visit before actually buying it tomorrow (sebab gaji masuk Isnin), there were only 4 pairs left and yang biasa2 je bukan yang vintage yg saye berkenan tuuuuuuuuuuu...now I really don't have the mood or determination to buy baju raya. Huhuuuuuu.Let's hope tomorrow I would find my perfect outfit. Oh sorry, any available outfit haha.

2. Bought 2 jars of cookies from my housemates yang sell on behalf of their friend and relatives. A jar of almond london in orange flavour & a jar of cake+muffin+with blueberry filling inside (yummy!!!). I plan to buy some kerepek pisang and kerepek pedas tomorrow :) Kudap2 sambil tgk t.v time raya (kan banyak rancangan best, walaupun dah ulang 25 kali) haha

3. Dah beli tiket tren balik umah awal bulan lagi hehe. Dengan harapan dapat naik yg katil this time around. And memang dapat!!! Tapi top bunk time balik (oh saye balik malam raya, pfttt!!!) and lower bunk time balik KL (malassssssssssssssssss), jadi dapatla try ape perasaan balik sambil tido tengok2 dah smpai rumah. Before this, sakit pinggang, belakang semua la sebab asyik dapat yg seat biasa je hukhuk.

4. Tak sabar menantikan nak makan ayam penyet lagi bersama cik abg kerana dua2 dah sangat mengidam ayam penyet ituuuuuuu..sedappppppppp lapaqqqqqqqq ish tetiba plak. 

5. Tengah berusaha menganyam ketupat kerana ada pertandingan deko antara department sempena raya dan merdeka. Terkial-kial tengok YouTube "Cara Menganyam Ketupat". Siap kena gelak dengan abg2 opis sebab diorg terer la plak (maluuuuuuuuuu)..akhirnya berjaya buat seketul ketupat tapi depan cun belakang compang-camping. Ntah apa masalah dia (sedangkan diri sendiri in denial xpernah lansung menganyam).

6. Asyik fikir kebosanan kerana semua housemates akan pulang beraya this Saturday dan saye tinggal seorang diri. Abg pon balik Saturday, jadi..my plan..to cook some new dishes! Yes, sure. Hehe.

7. I think a lotttttttttttttttttttt these days. About my future that is. And looking back, I guess I've hurt some hearts unintentionally, but still, I should've not do that in the first place. So I am sorry for everything. I'm still learning to love.

8. Okey that's all, for now, I'm still thinking of what to eat. Adoilaaaaaaaaa bosan dah makan nasik, nasik time sahur je. Jadi..........nak makan ape ye?? Huwaaaaaaa...okey okey maybe burger?? Or mee??

Until then, have a great days ahead everyone. Do ur shopping tp jangan membazir. Saye beli satu baju je tahun ni dan tudung berharga RM10. 

Take care!!!




No comments:

Post a Comment