Friday, May 20, 2011

Sori Naik Lori Tapi Ini Post Emo Sila Pejam Mata

Hi:)

Tersebutlah kisah seorang insan...

Lembut hati bak redup pandangan..pabila berkata..seluruh alam..menyaksikan ke...

Okey xde kene mengena dengan tajuk post di atas.

Saye just nak cakap.

I hate you. Deeply. Truly. From the bottom of my heart and isi perut and lemak.

Oh saye nmpak lemak anda berbonjolan jugak haha. Err.. bukan anda pembaca. I love u all. Orang yang saya maksudkan ini rahsia.

Benci pada dia diumpamakan :
1. Kalau die makan, saya harap die tercekik
2. Kalau die jalan, saye harap die tersadung
3. Kalau die duduk bawah pokok,saya harap buah jatuh atas kepala dia.
4. Kalau dia menyanyi, saya harap lalat masuk mulut dia.
5. Kalau die shave, saye harap bulu-bulu akan bertambah hebat dan lebat.
6. Kalau die masak kari ayam akan menjadi kuah kacang. Okey merepek.

Tapi saya xjahat. Saya xpernah jahat dengan orang melainkan orang jahat dengan saya. Selain tu, saya adalah seorang yang baik hati dan penyayang hokeyyy.

I just hate it when people cross my territory, ape lagi cross my patient la kan. Jadi, terimalah my hatred and improve. Yourself of course. Me? I can deal with it myself, thank you.

Jadi berubahlah. Jaga diri, hiasi peribadi. Islam itu indah:)

** Dalam otak selalu memikirkan benda jahat heheh. Ala xpe kot, bukannye buat pun. Fikir je:) Hehe.

2 comments: