Friday, November 5, 2010

Official Goodbye

Hi gorgeous!


Tujuan utama menulis post hari ini adalah utk ucapkan selamat tinggal dan semoga bahagia pada seseorang.


You used to be my everything...but now is the time to move on..

Sorry..sy dah temui org yg sy betul betul syg..dan dia pun sygkan saya

Dah banyak dia berkorban utk saya walaupun diri dia sendiri terseksa.
 
Dia sanggup susah sebab sy dan kene marah, kene maki semua untuk saya.

Dia dah banyak berubah dan selalu jaga saya baik baik.

Sekarang, dialah segala-galanya utk saya..saya sayang die sgt2 dan saya nk hidup dengan dia.

Sebab tu..sy nak awk mulakan hidup baru, terima org lain dan cuba lupakan saya.

Andai kita jumpa lagi..kita masih boleh jadi kawan..masa tu mungkin kita dah sama2 ada suami dan isteri

Doakan saya bahagia dgn dia..sebab dialah segalanya bagi saya..

Goodbye..sy lepaskan awk sepenuhnya..jangan datang lagi dlm fikiran dan hati saya ya..

No comments:

Post a Comment